mandag den 5. juni 2017

Om ikke at trives bedst i eget selskab


Klokken er 23.12 og jeg kan ikke sove. Jeg er egentligt træt, men der er lidt for mange tanker i mit hovedet. Og så er de fleste endda på tysk. Selv de franske er der plads til. For i mit hoved fortæller jeg hjemvendte mor Judith hvad jeg har lavet de sidste 20 dage, hvad jeg har spist, hvem jeg har set og måske endda om vi kan snakke om ham spanieren med kærestebrevet, som gjorde det hele lidt mere kompliceret. For jeg savner dem, familien Zahno altså, og jeg glæder mig til, at de kommer hjem igen. Og der er heldigvis kun 4 dage til nu. Og måske har jeg bare haft lidt for meget tid de sidste par dage og lidt for lidt overskud til at planlægge planer. I stedet har jeg sumpet lidt rundt i Fribourg og nu glæder jeg mig oprigtigt til at komme på arbejde igen snart. Og det der med at have nok i eget selvskab, forstår jeg ikke rigtigt lige nu, det gælder i hvert fald ikke lige her, lige nu. Til gengæld har jeg haft skypedate med Valgårdsvej 22 i dag, for Mor har fødselsdag, hurra og tillykke!! Og Mor og Far er på kærestetur til Zakynthos, så mens de skålede i champagne på terrassen, Søs i the i hendes lækre lejlighed i Århus, sad jeg her i mit nattøj på Chemin du Couchant og drak lidt vand og glædede mig meget til d. 24 juli og genforening et sted i det nordlige Tyskland. Det bliver rart. I morgen står på en sidste sumpedag i Fribourg højst sandsyneligt incl. rengøring og indkøb inden 3 dages arbejde og så et glædeligt gensyn på fredag til et selskab jeg helt sikkert trives i.

Fødselsdagsskype <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar