lørdag den 8. april 2017

Som at være på ferie

Jeg har været på ferie i Bern. Sådan føles det i hvert fald. For sommeren er på vej og idag har jeg spist frokost i en kortærmet og drukket champagne på terrassen mens solen gik ned. Det har været et par gode dage. Onsdag arbejdede jeg i baren til reggaekoncert i Fri-son, super chillern og afslappet. Torsdag var jeg først til 50 års ved naboen og derefter videre til Cully Festival med de fastansatte fra Fri-son. En god oplevelse, som indbefattede hvidvin ved Genfersee, nyerhvervede jazz-dansemoves, halvbeduggede samtaler på bagsædet, men desværre også træthed og en længsel efter at komme hjem da klokken nærmede sig 02.

Her er jeg dog stadig frisk, glad og snart småberuset med mine søde kollegaer fra Fri-son
Fra dagens picnic med Claudia
Igår tog jeg så toget mod Bern og ICYE møde med de 4 andre frivillige. Herefter træf med et par af de andre søde piger fra weekenden i Soluthurn, som endte med vin og chokolade i slovenske Claudias lejlighed i Bern. Idag har vi chillet rundt i Bern, spist picnic og nydt at foråret for alvor er kommet til Schweiz. Den næste uge har jeg rent faktisk rigtig ferie, for i morgen kommer Valgårdsvej 22 til Schweiz og nøj hvor bliver det godt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar