tirsdag den 25. april 2017

Weekend i Sion

Tiden løber af sted og om lidt er jeg halvvejs igennem mit EVS-ophold (shit). Det er vildt.  Og det går stærkt. For stærkt noglegange. Den her weekend har jeg tilbragt i Sion omgivet af flotte bjerge, solskin og søde mennesker. Jeg tænker, at jeg er heldig. Det har været en god weekend. Og på trods af massiv træthed efter endt fredags-nattevagt i baren og mangel på søvn, så endte jeg alligevel i Sion sent lørdag aften klar til hjemmelavet pizza, lokal hvidvin og post-påskeudsalgs-chokolade. Skønt. Søndag stod så på vandretur incl. storslåede bjerge i det fjerne, gamle ruiner på toppen, et vælg af gode snakke og røde skuldre, da dagen var omme. Vellykket må man sige. Igår dragede vi så hjemad og på vejen stod den på sightseeing i både Montreux, Vevey og Lausanne. En af de dage, jeg kommer til at huske, tror jeg. Nu venter en normal uge med arbejde, sprogkursus og kor. Og så sker der igen noget vildt. På fredag ankommer nemlig nogle meget savnede damer til Fribourg og jeg kan faktisk næsten ikke vente.

Fra søndagens vandretur. Her på toppen med udsigt over dalen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar