lørdag den 10. juni 2017

Tilbage på sporet

De sidste par dage har været rigtig gode og igår kom familien Zahno endelig hjem igen. Så er alt som det plejer, og jeg er glad. Og nu er jeg så vej mod en weekend i Sion med sommersandaler, bare skuldre og badetøj i tasken. Temperaturen siger 22 grader og klokken er kun elleve. Jeg tror det bliver en god dag. Og jeg glæder mig til gensyn med de andre frivillige. Der skulle vist både være mini-roadtrip, svømning og is på programmet. Egentligt var det bare det. Her er godt, jeg er glad, og om lidt stopper toget i Lausanne og så har jeg 5 minutter til at finde spor 6 og det tog, der vil bringe mig de sidste 50 min. til Sion og et meget glædeligt gensyn.

Og så er togturen fra Fribourg til Lausanne for resten den mest betagende jeg har oplevet indtil nu. Her kan man ikke undgå, at blive glad i låget. 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar