torsdag den 1. juni 2017

Og så forsvandt Maj

De sidste par dage er gået stærk, og pludseligt er det blevet juni. Jeg har brugt en stor del af min tid i Fri-son både på arbejde og på spas og løjer. I weekenden havde jeg nemlig inviteret de andre frivillige til Fribourg, og sammen tog vi til vaskeægte schweizisk heavy metal koncert i Fri-son fredag aften. Og måske drak vi lidt for meget. Og måske festede vi lidt for længe. Og måske endte det i det hele taget med lidt for meget fulde-drama fredag nat. Jeg ved det ikke, men der var i hvert fald både kys, kærestebreve og folk der skred. Men vi havde det sjovt. Og det var det vigtigste. Lørdag stod derfor på tømmermænd og rundvisning i Fribourg. Og om aftenen tog jeg så igen på arbejde i baren i Fri-son. Det var hyggeligt, så jeg blev lidt ekstra og drak en Desperados med security-mændene. Omkring kl. 05.30 ramte jeg så igen Chemin du Couchant 23 og i stuen sad såmænd de andre frivillige og ventede på, at jeg skulle komme hjem. Sødt. Søndag stod derfor på endnu en tømmermænds-dag og egentligt bare afslapning i Fribourg. En rigtig dejlig weekend.


Fredag aften og aftensmad på terrassen inden Heavy metal koncert
Så er vi landet i Fri-son
Tømmermænds-dag i Fribourg 

Mandag og tirsdag tilbragte jeg så igen hele dagen i Fri-son. Der var planlagt workshops-dage med kontor-teamet. Det foregik på fransk. Det var ikke nemt. Og jeg var træt. Men jeg forstod da lidt, ikke meget, men noget. Igår og i dag har haft fri og dagene er blevet brugt på at lade op igen, både fysisk og mentalt. Og jeg mangler stadig at vaske tøj og købe ind. Jeg må hellere gå i gang, for i morgen tager jeg til Festival og så forsvinder tiden igen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar