onsdag den 28. juni 2017

1, 2, 3 - Interrail!

Der er under 1 måned til, at jeg forlader Schweiz. Helt præcist 26 dage. Jeg har købt mig en interrail billet og skrevet håbefulde beskeder til folk på Couchsurfing. Det skal nok blive godt. Jeg har ikke meget arbejde, så forsøger at se så meget så muligt inden jeg igen vender snuden hjemad. Der er snart gået 6 måneder. Jeg fatter det ikke. Tiden flyver afsted. Og jeg kan ikke rigtigt følge med. For jeg har haft travlt det sidste stykke tid, men heldigvis har dagene været fyldt med smil, latter og "hvor-er-jeg-heldig-øjeblikke". Og Google fotos kan heller ikke følge med. Den bliver ved med at forelå mig at lave collager. Her er derfor tre for de sidste 13 dage. Værsgo :-) 

En skøn skøn søndag med familien Zahno 

En skøn skøn lørdag med familien Zahno
 

Skøn skøn weekend i Zurich med de andre frivillige

Ingen kommentarer:

Send en kommentar