torsdag den 15. juni 2017

Træt, men glad

Jeg har haft min sidste barvagt i Fri-son. Wow. Det er svært at forstå. Igår var god. Vi forventede omkring 400-500 mennesker, og pludseligt var der 1300 festglade mennesker i Fri-son klar til at afslutte denne sæson med manér. Ret crazy. Så vi fik travlt i baren, og da klokken endelig blev 05.00 fejrede vi det med et shot og en bajer eller to. Først kl. 09.00 ramte jeg igen Chemin du Couchant og kunne sige godmorgen til Alois, inden jeg faldt om i min seng til et par timers tiltrængt søvn. Idag har jeg så kigget på rejseplaner og "Top 10 things to do in Switzerland"-lister og i morgen køber jeg nok en interrail billet, inden jeg tager turen til Zürich og endnu en weekend i godt selskab. Der er nemlig stadig et væld af gode oplevelser forude. Heldigvis. 

Min ret seje arbejdsplads

Ingen kommentarer:

Send en kommentar