onsdag den 5. juli 2017

Just wow

Interrailen er skudt igang. Jeg har været i Ticino, set en sørens masse flot natur, hiked en del, mødt en grinern Couchsurfing dude, været til Harley-davidson festival, drukket fadøls-Tuborg i Italien og delt rødvin med Spaniern til Montrux Jazz Festival. Første etape af min schweiziske interrail er altså mere end godkendt. Jeg er glad. Her er godt at være. Sådan på den helt rigtige dejlige og overskudsagtige måde. I dag har jeg så været til mit sidste møde med min chef og mine to mentorer. Vi har spist på fancy restaurant og jeg har fået en håndtaske af Fri-son, som tak for de sidste 6 måneder. Meget sødt. I morgen tager jeg en enkelt dag til Frankrig og rock-festival med nogle søde mennekser fra Fri-son. Og så fortsætter Interrailen igen snart. Tiden flyver og snart er jeg hjemme igen. Men lige nu vil jeg bare nyde og være glad og tænke wow og hvor er jeg dog heldig :-)

Fra Zermatt tager man et lille tog på til Gornergrat og her kan man være heldig at finde denne udsigt

Jep, den er god nok. Det er det samme bjerg som er på Toblerone-chokoladen

Efter ca. 2 timers hike opad fra Lugano var denne udsigt og en meget glad dansk pige





Ingen kommentarer:

Send en kommentar