søndag den 9. juli 2017

Tid til Fest

Jeg har været til rock festival i Frankrig og jazz festival i Schweiz. Min interrailbillet er næsten tjent ind og jeg har stadig 15 dage endnu. Tiden flyver afsted og jeg forsøger ikke at stresse for meget over praktiske opgaver, såsom at melde flytning bei der Gemeinde, skrive fancy youthpass om nyerhvervede kompetencer, aftale afskedsmøder med schweiziske venner og læse lejekontrakter om lejligheder i Århus. Jeg må hellere gå i gang nu. Om et par timer smutter jeg nemlig til Bern og henter Smukke Emilie og så forsætter festen nemlig. 


Backstage området til Eurocks i Frankrig
(ja, sådan en fancy billet havde jeg lige fået hæ)

Eurocks kl. 01.36 torsdag nat. Den sidste koncert er igang.

Øller og svømning i Montreux til jazz festival
Nok det smukkeste udsigt fra et dansegulv, jeg endnu har set

Den sødeste slovenske pige jeg kender <3 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar