lørdag den 29. juli 2017

Merci et à bientôt

Det var så det. Seks måneder i Schweiz er forbi. Det er vildt. Der er ikke så meget andet at sige end tak og på gensyn, tror jeg. Så det siger jeg, igen og igen, for farvel er ligesom bare ikke til at bære. Desuden tror jeg heller ikke, at det bliver nødvendigt, og på gensyn smager altså bare bedre, så det siger jeg. Dét og så tak. Og her to dage efter min hjemkomst, savner jeg det allerede. Mit liv i Fribourg altså. For hvor var det godt og skønt og dejligt og helt igennem vellykket. Og det prøver jeg så at huske på, når jeg igen sidder her på mit lille værelse på Valgårdsvej 22 og sender beskeder på Whatsapp til Schweiz og dets godtfolk. Og så tænker jeg lidt på alt det spændende, der nu skal ske, og et nyt kapitel et andet sted, og det hjælper heldigvis altsammen. Snart flytter jeg nemlig til Århus og så står der psykologi på skoleskemaet, og det glæder jeg mig nu også rigtig rigtig meget til.

Merci et à bientôt <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar