fredag den 19. maj 2017

På en gråvejrsdag

Idag har jeg fri. Egentligt skulle jeg have været på roadtrip med de andre frivillige, men bilen gik i stykker og det satte ligesom lidt en stopper for weekendens festligheder. I stedet bruger jeg nu dagen herhjemme og forsøger at lægge planer om udflugter til Bern og svømning i schweiziske floder Jeg har endnu ikke været udenfor en dør, for det regner og der er koldt. I stedet bliver jeg indendøre og holder en vaskeægte fridag. Og det er faktisk næsten med god samvittighed. Hvis jeg er god, øver jeg måske lidt fransk og svarer på nogle af de mails, der venter i min indbakke. Hvis ikke, er det også okay. Og nu tror jeg, at jeg vil se, om jeg ikke kan finde en rigtig pladderromantisk komedie på Netflix.

Her med nogle af de frivillige, jeg egentligt skulle have været på roadtrip med. Det må blive en anden gang :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar