søndag den 14. maj 2017

Selv efter en halvdårlig uge

Der er idag præcis en måned til min sidste fest i Fri-son. Jeg har 6 vagter tilbage bag baren i Fri-son og kun 3 gange sprogkursus med fransktalende Nancy. Det er vildt. Og tanken om snart at skulle hjem begynder allerede at fylde meget. Der er heldigvis 72 nætter til endnu, hvis man tæller efter. Tooghalvfjers nætter. Det er alligevel ret meget. I hvert fald nok til at give lidt ro i maven. For jeg har ikke lyst til at skulle hjem. Og det er ikke fordi jeg ikke savner dem derhjemme eller fordi jeg ikke glæder mig til at se alle de gode gamle hoveder igen. Og det er ikke fordi jeg ikke glæder mig til (forhåbentligt) at skulle begynde på uni-livet til september eller til en ny start i Århus (forhåbentligt). Men livet i Fribourg er bare godt. Og selv efter en halv dårlig uge med meget arbejde, for lidt søvn og underskud på kontoen, både bogstavligt talt og i overført betydning, så er jeg ikke tvivl om, at det er her, jeg aller helst vil være lige nu.

Torsdag stod den f.eks. på Deco-team. Og det var egentligt meget hyggeligt, selvom mit
elendige franske stadig sætter lidt en dæmper på festlighederne



Ingen kommentarer:

Send en kommentar