fredag den 5. maj 2017

Tilbage til hverdagen

De sidste par dage, har været nogle af dem, man kommer til at huske. Hvor har det været rart og godt. Damerne har været på besøg, og det var lige, som det skulle være, også selvom vejret ikke teede sig helt, som vi havde håbet. Ugen stod blandt andet på Reggaefest i Fri-son, Rundvisning i Bern + Fribourg, heldags udflugt incl. Termalbad, øller ved genfersee, 20 km. Caminovandring og High School Musical på stormskærm. Pigerne blev sat på prøve i deres tyske gloser og jeg huskede pludseligt hvor meget energi jeg forhen brugte på at føre en normal samtale med familien Zahno. Dejligt at opdage, at det trods alt ikke er tilfældet længere. Nu er pigerne alle hjemme i DK igen, og jeg forsøger at forberede mig på den hverdag, der langsomt kommer snigende. Jeg har 10 vagter tilbage i baren og jeg ved ikke, om det er godt eller skidt. Vildt, er det i hvertfald.

Sygt-piis-pigerne ved Genfersee  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar