søndag den 12. marts 2017

Dejlige damer

Jeg har lavet meget tæt på ingenting i dag. Jeg har ikke været udenfor praktisk talt. Det skyldes hovedsageligt gårsdagens arbejde i baren hos Fri-son, som for en aften havde valgt at holde ekstra længe åbent. Jeg faldt omkuld i min seng omkring kl. 06.30 i morges og sov derefter det meste af formiddagen væk. Ved middagstid spiste jeg den nu efterhånden rutineprægede og lidt kedelige morgenmad bestående af en lille 3.5 % yoghurt med sukkermusli og et stykke frugt og brugte derefter et par timer foran computeren med søs og snak om de hverdage, der nu foregår over 1000 km væk. Ved en sekstiden var det tid til Raclette og hygge med familien Zahno. Derefter skypedate med Ba, som endte i spontan videoopkald med nogle meget savnede damer. Alt i alt en meget uproduktiv og meget dejlig dag. 
De meget søde og meget savnede damer <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar