onsdag den 29. marts 2017

En opdatering

Tiden flyver afsted, når man hygger sig. Er det ikke sådan man siger? Det er i hvert fald tilfældet her i Fribourg. De sidste to uger er fløjet af sted og nu er det snart april. Blomsterne begynder så småt at springe ud og jeg er begyndt at løbe tør for sommertøj. Det er rart og livet i Schweiz er godt. Her kan i se hvorfor:

Fri-son har fået nye varer. Det er spændende og svært. For jeg kender hverken de
nye drinks eller de mange nye specialøl. Til gengæld kan jeg anbefale "Baby Guinness"
- Et shot bestående af Kahlúa og Bailey

Jeg har været på kor-weekend med Enchoeur i en lille by kaldet Einigen, med
en totalt lækker udsigt over Thunersee. Vi sang b.la. et forfærdeligt arrangement af
"Yellow Submarine"

I weekenden var der On-Arrival-Training for alle EVS-voluntører i Schweiz. 20 stk.
unge mennesker fra hele europa samlet i Solothurn. En virkelig god oplevelse!

Og den sidste aften var vi på Absint-bar incl. prøve-smagning. Tænk absint er
åbenbart ikke bare absint. Det findes åbenbart i mange forskellige varianter. Og nu
har jeg prøvet i hvert fald 5 af dem :-)
I går stod jeg i baren til en udsolgt heavy-metal koncert. Hovednavnet var Gojira og
selvom det var fedt, så var jeg taknemmelig for, at jeg havde investeret i et par ordentlige
ørepropper.

Idag har jeg fri, for det ugentlige møde er åbenbart udsat til i morgen. En information jeg ved et tilfælde fik at vide i nat, da jeg sagde farvel og godnat efter endt Gojira koncert. Planlægning er ikke altid Fri-sons stærkeste side. Men heldigvis er vejret godt og jeg ville smutte udenfor og spise min frokost i solen. Der er 11 dage til jeg får besøg fra Danmark. Jeg glæder mig! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar