tirsdag den 7. marts 2017

Oui, je comprends un peu :-)

Jeg har i dag været til min 9. fransklektion på fransk. Jeg forstår efterhånden lidt mere af Nancy´s snak og det er jo godt. Men for søren, hvor er det svært. Og så tager det bare lang tid at lære et nyt sprog, det ved jeg godt. Men hvor ville jeg ønske, at det gik en anelse hurtigere. Og i eftermiddags har jeg så forsøgt at øve mit franske med en ven fra Fri-son alt imens jeg fik en guidet tur i den gamle by. Meget hyggeligt egentligt. Senere tog jeg for 3. gang til korprøve med "En Choeur". Vi synger trestemmigt gospel. Det er nemt og hyggeligt. Og jeg er netop hjemvendt efter postprøve-øl på den lokale bar. I morgen står den igen på det ugentlige fællesmøde i Fri-son og jeg håber, at mine nyerhvervede franske gloser gør det bare en smule mindre kedeligt at være en del af.

Fra dagens gåtur. Her både med udsigt over den gamle og den nye del af byen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar