onsdag den 8. februar 2017

En lang dag

I dag er en lang dag og den er ikke slut endnu. Først om 3 timer skal jeg på arbejde. Og det er spændende, for jeg kender ingen og jeg er allerede socialt træt for idag. Jeg sidder på mit nye værelse og forsøger at forbedre mit fransk på Babbel.com, hvor jeg har købt et abonnement. Jeg er træt og udenfor er det ved at blive mørk igen. Og jeg har ikke engang lavet særligt meget i dag. Kun en lille middag med nogle stadig ukendte naboer, derefter en løbetur med min værtsfar og senere en mindre køretur for at se det sted, hvor han forsøger at stable sit eget lille bryggeri på benene. Det er egentligt meget hyggeligt alt sammen. Det burde ikke gøre mig træt, men det gør det. Og nu snart skal jeg på arbejde for første gang.


Den vigtigste reol på mit nye værelse 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar