mandag den 20. februar 2017

Fri i Fribourg

Det er mandag og jeg har fri. Vejret er godt og vi har spist frokost på terrassen. Om lidt løber jeg nok en tur, for jeg trænger til alenetid og det kan være svært at få, når man bor 4 mennesker i en forholdsvis lille lejlighed. Især når to af dem ofte arbejder hjemmefra og den tredje holder fri. Heldigvis er de søde de tre andre, og det gør det hele lidt nemmere og lidt hyggeligere. Men min alenetid er vigtig. Og derfor løber jeg. Dog også fordi jeg ofte finder nedenstående udsigt på vejen og så kan jeg altså ikke undgå at blive bare lidt glad i låget. I morgen skal jeg igen på arbejde, denne gang i baren igen. Det bliver vildt, for der er universitetsfest og nogle bliver helt "blöd", siger de dernede. Jeg er spændt og håber det kommer til at gå godt. 
Solskin i Fribourg. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar