søndag den 12. februar 2017

Min sporty familie

Vi ser skiløb på projektoren i Stuen. Det er en en vigtig begivenhed og vi går meget op i det. En mand fra Schweiz er pt den hurtigste. Det er spændende og der bliver råbt højt. Tidligere har vi været ude at løbe. Hele familien simpelthen. Mor, far, søn og jeg. Og jeg har for første gang set bjergene i horisonten. Så kan man ikke undgå at blive glad i låget. Og vi har været til folkeafstemning. Idag har den schweiziske befolkning nemlig skulle svare ja eller nej til tre nye lovforslag. En del af det direkte demokrati her i Schweiz. Jeg har også facetimet med søs, senere med BA og i morgen med mor. Jeg glæder mig. For selvom her er godt, så savner jeg dem derhjemme. I aften tager jeg til koncert i Fri-son og i morgen aften skal jeg spise fondu med arbejdet. I næste uge går arbejdet rigtigt igang og jeg skal arbejde næsten hver dag. Og så skal jeg lære fransk. En schweizisk mand er lige blevet verdensmester, så nu vi er glade.

Skisport i stuen med min sporty familie. Bemærk crosstraineren i hjørnet.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar