onsdag den 22. februar 2017

Småberuset og glad

Er på vej hjem. Har brugt de sidste 12 timer i Fri-son. Glad og udmattet må være nogenlunde dækkende for mit humør pt, tænker jeg. Jeg stod i baren igår, sov længe i dag og tog direkte på arbejde igen. Her havde vi først det ugentlige møde på fransk, ikke lige noget man bliver glad af, når man er træt, og stadig kun forestår måske hver femte ord, altså når man virkelig koncentrer sig. Herefter stod den på dekoration, hvilket egentligt var hyggeligt, selvom det er hårdt at forsøge at være en del af et fællesskab, der 90 % af tiden snakker et sprog, man ikke forstår. Og det blev pludseligt senere end jeg havde regnet med, så jeg endte med at spise aftensmad i Fri-son med de andre. Derefter tog jeg en tur i byen for at mødes med en EVS-voluntør fra Østrig, drikke to øl og så tilbage til Fri-son og denne gang Ping Pong Party. Totalt griner koncept egentligt. Vi chillede lidt rundt, drak et par øl og til sidst gik jeg de 2.5 km hjem. Nu er klokken 03.06 og jeg er træt, småberuset og glad. Og i morgen er det mig der skal gøre rent på toiletterne i Fri-son.


Næsten hjemme

Ingen kommentarer:

Send en kommentar