fredag den 17. februar 2017

Et par travle dage

Jeg har i dag været i Bern for at holde et kort oplæg og møde nogle mentorer fra ICYE Schweiz. Det gik godt trods manglende tid resulterede i manglende forberedelse. De sidste par dage er nemlig gået stærkt. Der har både været arbejde og en masse praktiske ting, der skulle ordens. Ting jeg ikke engang selv har styr på endnu. Heldigvis gik det alligevel godt idag, og jeg forstod det meste, selvom hele seancen foregik på en blanding af tysk, engelsk og fransk. Noget som jeg egentligt ofte bliver udsat for her. Jeg var hjemme igen ved en 18-19 tiden og tog næsten direkte tilbage til byen denne gang med mine værtsforældre og vores rare naboer. Vi har spist lækkert pizza på fin italiensk restaurant og drukket en form for champagne til aperitif. I morgen skal jeg sove længe. Og så skal jeg på arbejde igen. Og det er egentligt godt, for jeg tror det bliver hyggeligt, men jeg glæder mig også til mandag, hvor jeg har fri sådan rigtigt.

Bern

Ingen kommentarer:

Send en kommentar